من بودم که حالا ما شدیم

من کلمه منو خوب یادگرفتم وفهمیدم چون همیشه من بودم ومن... تنهامیرفتم مدرسه تنها بازی میکردم (البته اگر می خواستم بازی کنم چون اساسا این کارو بلد نیستم ) تو خونه تنها بودم خرید نمی رفتم چون تنها بودم وخلاصه نمی دونستم تو دنیایی که منم جزیی ازشم میشه تنها نبود .

مادرم خیلی برام زحمت کشید اما... پدرم مهربون بود اما... یه برادر بیشتر نداشتم اما... برای هیچ کدوم از اینا که گفتم هیچ مفهومی تو ذهنم نیست درسم خوب بود پس زود یاد گرفتم مفاهیم انتزاعی ( چیزهایی که در عالم واقع قابل لمس نیستند) یعنی چی!

بزگ شدم نه ببخشید بزگ که بودم پیر شدم از تنهایی از رنج اینکه یه مشت سیاهی لشگر دورم بودن اما  در واقع هیشکی بنود که بفهمه من چی میگم چی می خوام...

تا دور خودم بچرخم دیدم عصبی ومریضم قرص اعصاب واضافه وزن و دپرشن و کنکورررررررررررررر که .... جوانی تموم شد رفت به سرعت باد از این شاخه به اون شاخه زیاد پریدم که غم تنهایی و بی کسی فراموشم شه هیچ دوستی نداشتم زدو رفتم یونی ورسیتی و شدم مسی مح و... عشق بود وصفا داشتم تازه خودم بازیافت زباله می کردم که سریدم وییییییییدم و خلاصه کلی دردسر....

ولی از انجا که امثال ما پوستی به کلفتی کرگدن دارند از رو نرفتم شاگرد ممتاز بودم نمی خواستم به درسم اسیبی برسه ادامه دادم و اینا تا اینکه .....

افتادم تو راه عاشقی نفهمیدو اینا ......

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم ابراهیمی یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.halabi.blogfa.com

کلا همه همینطوری هستند. تنهایی و برآورده نشدن توقعات مال همه است ولی ما ها یاد گرفتیم که سر خودمونو گرم کنیم.

کاف سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.eskatoosh.blogfa.com

سلام
بازه همش فیلمه بابا...همش خیالیه...که مثلا R باشه...مهم اینه که من توی ضابطه صفر میشم...همین!
--------------------------------------------
منظورتون از این همه نصفه حرف زدن چی بود ها ها؟می خواین ما نفهمیم منظورتون چیه ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد