من بودم که حالا ما شدیم

من کلمه منو خوب یادگرفتم وفهمیدم چون همیشه من بودم ومن... تنهامیرفتم مدرسه تنها بازی میکردم (البته اگر می خواستم بازی کنم چون اساسا این کارو بلد نیستم ) تو خونه تنها بودم خرید نمی رفتم چون تنها بودم وخلاصه نمی دونستم تو دنیایی که منم جزیی ازشم میشه تنها نبود .

مادرم خیلی برام زحمت کشید اما... پدرم مهربون بود اما... یه برادر بیشتر نداشتم اما... برای هیچ کدوم از اینا که گفتم هیچ مفهومی تو ذهنم نیست درسم خوب بود پس زود یاد گرفتم مفاهیم انتزاعی ( چیزهایی که در عالم واقع قابل لمس نیستند) یعنی چی!

بزگ شدم نه ببخشید بزگ که بودم پیر شدم از تنهایی از رنج اینکه یه مشت سیاهی لشگر دورم بودن اما  در واقع هیشکی بنود که بفهمه من چی میگم چی می خوام...

تا دور خودم بچرخم دیدم عصبی ومریضم قرص اعصاب واضافه وزن و دپرشن و کنکورررررررررررررر که .... جوانی تموم شد رفت به سرعت باد از این شاخه به اون شاخه زیاد پریدم که غم تنهایی و بی کسی فراموشم شه هیچ دوستی نداشتم زدو رفتم یونی ورسیتی و شدم مسی مح و... عشق بود وصفا داشتم تازه خودم بازیافت زباله می کردم که سریدم وییییییییدم و خلاصه کلی دردسر....

ولی از انجا که امثال ما پوستی به کلفتی کرگدن دارند از رو نرفتم شاگرد ممتاز بودم نمی خواستم به درسم اسیبی برسه ادامه دادم و اینا تا اینکه .....

افتادم تو راه عاشقی نفهمیدو اینا ......

۸/۲۶

روزهامون همچین عالی نیستن . ولی خب نسبت به قبل بهتره.چیزی به نام پول که نداریم .اینجوری بهتره آخه غصه کم و زیادشو هم نداریم...... از کار هم خبری نیست..وام ازدواج هم که گویا شوخی بیش نبوده..... فعلا خودمونیم و خودمون.... 

از همه جهات هم تحت فشاریم....فعلا توفکر ادامه تحصیلم.البته اگه بشه......

یادمون باشه.....

اینجا رو درست کردیم تا بنویسیم.بنویسیم که یادمون نره.یادمون نره...... 

یادمون نره چی جوری بودیم.کی با ما بود و کی ما رو تنها گذاشت.یادمون باشه که پدر و مادر مون(چه لغت مسخره ای!!!) باز هم مارو تنها گذاشتن.یادمون باشه که فقط خودمون بودیم که به اینجا رسیدیم.یادمون باشه که همون اول همه اب پاکی رو ریختن رو دستمون که از ما کمک نخواهین.(نه اینکه قبلا کمکی بود....) یادمون باشه که از فردای ازدواجمون سنگ اندازی ها شروع شد و پای ما هم لنگ بود و مجبور شدیم لی لی کنان بریم.... یادمون باشه که حتی امکانات قبلش هم از ما گرفتن...یادمون باشه که تو این کشور کسی رو نداشتیم غیر از خودمون.یادمون باشه که مراسمی نگرفتیم و فقط گفتیم بله.....  

یادم باشه که هیچی نداشتم و خودم بودم و خودم.خانواده و پول و حتی کار هم نداشتم.....یادم باشه که تو بودی و همون دلیل عزیز ....